4ο  Γυμνάσιο Χίου

4ο Γυμνάσιο Χίου

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Το σχολείο μας
    • Η ιστορία του
    • Τοποθεσία
    • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 2023-2024
    • Ωρολόγιο πρόγραμμα
    • Κανονισμός λειτουργίας
    • Εσωτερική Αξιολόγηση
  • Σχολικές δραστηριότητες
    • Εθελοντικές δράσεις
    • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
      • Επισκέψεις 2024-2025
      • Επισκέψεις 2023-2024
      • Επισκέψεις 2022-2023
      • Επισκέψεις 2021-2022
      • Επισκέψεις 2019-2020
    • Σχολικές γιορτές
      • Γιορτές 2024-2025
      • Γιορτές 2023-2024
      • Γιορτές 2022-2023
      • Γιορτές 2021-2022
      • Γιορτές 2020-2021
      • Γιορτές 2019-2020
    • Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
      • Προγράμματα 2024-2025
      • Προγράμματα 2022-2023
      • Προγράμματα 2021-2022
      • Προγράμματα 2020-2021
      • Προγράμματα 2019-2020
      • Πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού 2019-2020
      • Προγράμματα 2017-2018
      • Προγράμματα 2015-2016
      • Ραδιοφωνικές Εκπομπές
    • Εργαστήρια δεξιοτήτων
      • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025
      • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024
      • Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023
      • Εργαστήρια δεξιοτήτων 2021-2022
    • Διασχολικές εκδηλώσεις
    • Etwinning
      • Etwinning 2024-2025
        • Environmental Stemgineers
        • Grimm Team: Märchen mal anders
        • Parlons français, créons des liens
      • Etwinning 2023-2024
        • SHINE ” Supporting Health and Inner Enlightenment “ Υπεύθυνη καθηγήτρια Χρύσα Χατζησάββα
        • Let’s meet in Europe Cultural heritage
        • Διαφορετικοί αλλά παρ’ όλα αυτά μαζί
        • Grandir avec le français
        • Holidays and traditions of my city
      • Etwinning 2022-2023
      • Etwinning 2021-2022
      • Etwinning 2020-2021
      • Etwinning 2019-2020
      • Etwinning 2018-2019
      • Etwinning 2017-2018
      • Etwinning 2016-2017
      • Etwinning 2015-2016
    • Comenius-Erasmus
    • ΄Εντυπα
  • Μαθητικές Δημιουργίες
    • Τεχνολογία
    • Καλλιτεχνικές δημιουργίες
    • Χρήση εργαλείων web.2
  • Διαδικτυακά μαθήματα
    • Δικτυακοί τόποι Υπουργείου Παιδείας
    • Φιλολογικά
    • Ιστορία
    • Μαθηματικά
      • Μαθηματικά Α΄
        • ΄Αλγεβρα Α΄
        • Γεωμετρία Α΄
      • Μαθηματικά Β΄
        • ΄Αλγεβρα Β΄
          • ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Συναρτήσεις
        • Γεωμετρία Β΄
      • Μαθηματικά Γ΄
        • ΄Αλγεβρα Γ΄
        • Γεωμετρία Γ΄
    • Φυσική
    • Βιολογία
    • Γεωγραφία
    • Θρησκευτικά
    • Αγγλικά
      • Αγγλικά Α΄
      • Αγγλικά Β΄
    • Γαλλικά
    • Γερμανικά
    • Πληροφορική
      • Πληροφορική Α΄
      • Πληροφορική Β΄
      • Πληροφορική Γ΄
    • Μουσική
    • Τεχνολογία
      • Ρομποτική
      • Τεχνολογία Α΄
      • Τεχνολογία Γ΄
    • Καλλιτεχνικά
  • Νέα-Ανακοινώσεις
  • Πολιτισμός- Επιστήμες
  • Το πρόβλημα του μήνα
    • Μάιος 2025
    • Απρίλιος 2025
    • Μάρτιος 2025
    • Φεβρουάριος 2025
    • Ιανουάριος 2025
    • Δεκέμβριος 2024
    • Νοέμβριος 2024
    • Οκτώβριος 2024
    • Μάιος 2024
    • Απρίλιος 2024
    • Μάρτιος 2024
    • Φεβρουάριος 2024
    • Ιανουάριος 2024
    • Δεκέμβριος 2023
    • Νοέμβριος 2023
    • Οκτώβριος 2023
    • Μάιος 2023
    • Απρίλιος 2023
    • Μάρτιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
  • Επικοινωνία

Λύσεις στο πρόβλημα Μαρτίου 2025

Eνημέρωση για την τεχνητή Νοημοσύνη

Πρόβλημα Απριλίου 2025

  • Κατηγορία Απρίλιος 2025

Views: 32

< Μάιος 2025 >
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Google Translate

Πρόσφατα άρθρα

  • Παρουσίαση Πολιτιστικών Προγραμμάτων eTwinning του Σχολείου μας
  • Ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού eTwinning Έργου “Environmental STEMgineers”
  • Μαθητές σε δράση: Ενωμένοι για καθαρές θάλασσες
  • «Μυλαράκια: Η ακτή που αγαπάμε, η ευθύνη που αναλαμβάνουμε»
  • Ανακαλύπτοντας τον μαγικό αριθμό π
  • Podcast: Environmental STEMgineers
  • Μαθαίνουμε, Φυτεύουμε, Φροντίζουμε
  • Μαθηματικά: Από τη θεωρία στην πράξη με χρώμα και σκέψη
  • Πρόβλημα Μαΐου 2025
  • Λύσεις Απριλίου 2025
Εγγραφείτε για νέες αναρτήσεις!

Loading

Δημιουργία-Διαχείριση ιστοσελίδας (09/2019):Κάβουρα Δέσποινα (ΠΕ03)
Διαχείριση ιστοσελίδας (από 2021): Σεζένια Σταματία (ΠΕ07)

Φτιαγμένο με από Θέμα Graphene.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Accessibility by WAH