Όταν η Μάθηση Γίνεται Παιχνίδι!

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, οι μαθητές μας απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική, δημιουργική και ομαδική! Φέτος, το τμήμα Α3 μετατράπηκε σε εργαστήριο δημιουργίας, όπου οι μαθητές, δουλεύοντας σε ομάδες, ανέλαβαν ένα ξεχωριστό project: να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδι φιδάκι χρησιμοποιώντας έναν επεξεργαστή κειμένου.
Με φαντασία και συνεργασία, οι μαθητές σχεδίασαν ταμπλό, επιλέγοντας χρώματα και γραφικά, ενώ παράλληλα έγραψαν τους δικούς τους, μοναδικούς κανόνες για το παιχνίδι. Ήταν μια διαδικασία που τους έφερε αντιμέτωπους με προκλήσεις, αλλά κυρίως τους έδωσε την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους στον επεξεργαστή κειμένου με έναν εντελώς νέο και πρακτικό τρόπο. Η επικοινωνία, η ομαδικότητα και η επίλυση προβλημάτων ήταν μόνο μερικές από τις δεξιότητες που καλλιεργήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του project.
Το τελευταίο μάθημα της σχολικής χρονιάς επεφύλασσε την πιο ευχάριστη έκπληξη! Η καθηγήτρια Πληροφορικής μοίρασε σε κάθε ομάδα το έργο που είχαν δημιουργήσει. Με ενθουσιασμό, οι μαθητές έφεραν τα δικά τους πιόνια και ζάρια και το παιχνίδι ξεκίνησε! Οι φωνές χαράς και τα γέλια γέμισαν την αίθουσα, καθώς κάθε ομάδα απολάμβανε το φιδάκι με τους δικούς της κανόνες και το δικό της, μοναδικό ταμπλό. Ήταν μια στιγμή που επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους.
Η εμπειρία αυτή έδειξε στους μαθητές ότι η πληροφορική δεν είναι μόνο κώδικας και θεωρία, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να ζωντανέψει τη φαντασία τους και να τους προσφέρει στιγμές χαράς και δημιουργίας. Ως επιστέγασμα αυτής της όμορφης εμπειρίας, κάθε ομάδα πήρε ως ενθύμιο το έργο που δημιούργησε, μια μικρή ανάμνηση αυτής της ξεχωριστής σχολικής χρονιάς.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για τη δημιουργικότητα, την προσπάθεια και το πνεύμα συνεργασίας που επέδειξαν! Ανυπομονούμε να δούμε τις επόμενες δημιουργίες τους!

Views: 34